Coordinateur(trice) des ventes & support administratif / Sales Coordinator & Administrative Support
globalpayments
Montreal, QC
5d ago

Summary : Job Details :

Job Details :

NOUS EMBAUCHONS TOUJOURS DURANT LA SITUATION DU COVID-19.

Global Payments comprend l'importance de respecter les mesures du gouvernement afin de réduire les chances de propagation du virus COVID-19.

Afin d'assurer la protection de tous et chacun, nous avons modifié notre processus de recrutement et prenons toutes les mesures possibles entourant la distanciation sociale.

Les entrevues se font donc au téléphone et par vidéo conférence. La formation et l'intégration des nouveaux employés sont adaptées en conséquence.

Ce rôle est un poste de soutien clé pour le département des ventes et vise à assister les directrices / teurs des ventes et leurs équipes.

Ce rôle collabore avec les clients internes et externes.

Responsabilités principales :

Administration :

Assister à la coordination des réunions et les téléconférences

Assister à la réservation de voyage

préparer les présentations et autres tâches d'assistance aux départements des ventes.

Assister (au besoin) au traitement de factures et / demandes de chèques

Coordination :

  • Préparer les présentations et autres tâches d'assistance aux départements des ventes.
  • Agir en tant que premier point de contact pour les demandes des représentants.

  • Tirer et maintenir des rapports quotidiens et mensuels, au besoin.
  • Traiter les rapports de suivi des représentants et les demandes de maintenance des marchands.
  • Répondre aux demandes des représentants et s’assurer que les SLA de support aux marchands sont respectés.
  • Produire des présentations de vente et de formation pour l’équipe de vente.
  • Assurer la liaison avec les départements de crédit, opérations et logistique selon les besoins pour résoudre les demandes des marchands et des représentants.
  • Aider à la gestion de SalesForce (Lightning)
  • Fournir des rapports sur les résultats des associations, références reçu etc afin de dégager les tendances.
  • Participer à la production de rapports précis et en temps voulu sur tous les rôles de vente.
  • Communiquer les informations sur les nouveaux produits, les nouvelles procédures et les révisions d’application au personnel des ventes.

  • Suggérer et mettre en œuvre des améliorations au processus administratif procédural pour le département.
  • Répondre aux questions des représentants concernant les systèmes internes, commandes, etc.

  • Traiter les commandes de terminaux et assurer le suivi de l'état des terminaux.
  • Qualifications requises :

    Parfaitement bilingue : anglais / français écrit et oral (obligatoire).

    Études post-secondaires, de préférence axées sur les affaires, les ventes, le marketing ou l’administration.

    2-3 ans d'expérience dans un environnement professionnel.

    Capacité d'adaptation à un environnement en évolution rapide.

    Excellentes capacités de communication verbales et écrites.

    Attitude mature, professionnelle et positive.

    Capacité à effectuer plusieurs tâches en même temps et à rester organisé.

    Gestion du temps et compétences organisationnelles supérieures.

    Indépendant et joueur d'équipe.

    Maîtrise de tous les systèmes bureautiques : Word, Excel, Power Point.

    WE ARE STILL HIRING DURING THE COVID-19 SITUATION.

    Global Payments understands the importance of respecting the government's measures to reduce the chances of propagation of the COVID-19 virus.

    In order to ensure the protection of everyone, we have modified our recruitment process and are following social distancing guidelines.

    Interviews will therefore be conducted over the phone or through video calls. The onboarding and training of new employees will be adapted to these new measures.

    This role is a pivotal one supporting the VP / Director and sales staff in the region. This role is also responsible for managing the sales CRM system as well as the administrative functions within the dynamic sales force.

    Main Responsibilities

    Administration

    Coordinate meetings and conference calls.

    Assist with trip reservation.

    Assist with processing of invoices and cheque requests if necessary.

    Sales Coordination

    Prepare presentations and help with other tasks related to the Sales department.

    Act as a first point of contact for the representatives’ requests.

    Create and update daily and monthly reports when necessary.

    Create follow-up reports for representatives and maintenance requests for merchants.

    Respond to enquiries and ensure that support SLA’s are met.

    Prepare sales and training presentations for the Sales team.

    Ensure the liaison with the Credit departments and other departments as needed to solve merchants requests.

    Assist with the management of SalesForce (Lightning).

    Provide superior reporting on results and uncover trends.

    Assist in timely and accurate reporting of all sales roles.

    Process all terminal orders. Follow-up on terminal status as required.

    Communicate the new product information, new procedures and application revisions to the sales staff.

    Recommend and implement improvements to the procedural administrative process for the department.

    Answer representatives' questions concerning the internal system, orders, etc.

    Required Qualifications

    Bilingual in French and English, both verbal and written.

    Post secondary education, preferably with focus on Business, Sales, Marketing or Administration.

    2-3 years of experience working in an office environment.

    Ability to adapt to a fast paced and changing environment.

    Multi-task, flexible, independent, team player.

    Proficiency in Word, Excel, Power Point & Internet is required.

    Technology oriented.

    Fast thinker and good decision maker.

    Ability to answer questions efficiently and effectively.

    LI-GPHR

    Global Payments Inc. is an equal opportunity employer.

    Global Payments provides equal employment opportunities to all employees and applicants for employment without regard to race, color, religion, sex (including pregnancy), national origin, ancestry, age, marital status, sexual orientation, gender identity or expression, disability, veteran status, genetic information or any other basis protected by law.

    Those applicants requiring reasonable accommodation to the application and / or interview process should notify a representative of the Human Resources Department.

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