Customer Training Specialist
domum
Montreal, Quebec, Canada
15d ago

Customer Training Specialist

About Domum Link

Domum Link disrupts the status quo of property management with our all-in-one solution for the entire tenant lifecycle. The property management industry has been waiting for a company like Domum Link.

Now is the time to join our dynamic team as we are experiencing tremendous growth, focused on launching new products, partnerships, opportunities and as we scale our business to new verticals.

The work is both fun and rewarding. We are looking for smart, passionate team members ready to take on new challenges.

As a customer support agent, your task is to make our customers successful. You will act both as an advocate for our product and a champion for our customers by communicating with them across multiple channels.

Responsibilities

Resolves product or service problems by clarifying the customer’s complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem, and following up to ensure resolution

Attracts potential clients and customers by answering product and service questions

Troubleshoot and solve platform-related issues for customers

Strong understanding of the Domum Link platform and solutions we offer

Fulfill customer requests quickly and effectively

Establish strong, lasting relationships with key customer stakeholders

Qualifications

2 + years in a customer support / customer service role

Bilingual : French and English (Oral & Written)

Experience working in the software industry a major plus

Well-versed with Windows, iOS, Android, Mac OS, and other OS platforms

Autonomous and takes initiative

Ability to work in a fast-paced environment with flawless execution; working collaboratively with cross-functional team.

Exemplary time-management client-management skills

Part-time available

Spécialiste de la formation client

À propos de Domum Link

Domum Link perturbe le statu quo de la gestion immobilière avec notre solution tout-en-un pour le cycle de vie complet du locataire.

Le secteur de la gestion immobilière attend depuis longtemps une entreprise comme Domum Link.

Il est maintenant temps de rejoindre notre équipe dynamique en pleine croissance phénoménale, concentrée sur le lancement de nouveaux produits, partenariats et opportunités, et le développement de nouveaux marchés.

Le travail est à la fois amusant et enrichissant. Nous recherchons des membres d’équipe intelligents et passionnés, prêts à relever de nouveaux défis.

En tant qu’agent de support client, votre tâche est de faciliter l’expérience du client. Vous agirez à la fois en tant que promoteur de notre produit et champion pour nos clients en communiquant avec eux par le biais de multiples canaux.

Note : Le masculin est utilisé afin d’alléger le texte.

Responsabilités

Résoudre les problèmes de produits ou de services en clarifiant la plainte du client; déterminer la cause du problème; choisir et expliquer la meilleure solution pour résoudre le problème et faire le suivi pour en assurer la résolution

Attirer les clients potentiels en répondant aux questions sur les produits et services

Résoudre les problèmes liés à la plate-forme pour les clients

Forte compréhension de la plate-forme Domum Link et des solutions que nous proposons

Répondre aux demandes des clients rapidement et efficacement

Établir des relations solides et durables avec les principaux clients

Qualifications

2 ans ou plus dans un rôle de support client / service à la clientèle

Bilingue : français et anglais (oral et écrit)

Expérience de travail dans l'industrie du logiciel, un atout majeur

Bonne connaissance de Windows, iOS, Android, Mac OS et autres plates-formes OS

Autonome et prend des initiatives

Capacité à travailler dans un environnement en évolution rapide avec une exécution sans faille; travailler en collaboration avec une équipe inter-fonctionnelle.

Compétences exemplaires en gestion du temps et en gestion des clients

Apply
Add to favourites
Remove from favourites
Apply
My Email
By clicking on "Continue", I give neuvoo consent to process my data and to send me email alerts, as detailed in neuvoo's Privacy Policy . I may withdraw my consent or unsubscribe at any time.
Continue
Application form