Guest Experience Specialist
Sonder
Montreal, QC, Canada
13h ago

With thousands of beautiful spaces built for travel and life, Sonder is transforming the future of hospitality. Each Sonder is purposefully selected, designed and maintained - customized to reflect the vibe of its neighborhood.

Whether your stay is two days, two months or two years, in a studio or a six-bedroom, Sonder ensures a unique, yet consistent experience.

And with 24 / 7 on-demand service, crisp linens, and over 200 other quality standards, we’re taking stay further for guests all around the world.

Sonder started a little over five years ago, and now has thousands of spaces in cities across the globe.

We’re looking for customer-focused problem solvers to join our customer service team and help us field reservations requests, troubleshoot guest issues, and take our guest experience to the next level.

With guest requests coming in at all hours, our Guest Experience Specialists are responsible for speaking directly with guests and working closely with our city teams to deliver on our brand promise and ensure the needs of our guests are met.

Please note upon application : the training schedule for this role is 10a-6p EST, Monday-Friday. If you are hard working, empathetic, solutions-oriented, and ready to jump into the startup world then this is the job for you. AT SONDER YOU WILL :

  • Be the first point of contact for all our guests via phone, email and chat
  • Learn the ins and outs of our travel business so you can handle any questions guests have
  • Own the reservations process from start to finish
  • Respond to, troubleshoot, and resolve guest issues in a timely and positive manner
  • Coordinate with our city teams to resolve issues on the ground and provide ongoing updates to guests
  • WHAT WE LOOK FOR :

  • 2+ years of post secondary education
  • 2+ years of customer facing experience (Retail, Contact Center, Food Service Industry, etc.)
  • Ability to adapt in a rapid growth environment
  • Strong problem solving skills
  • Personable and love speaking with others via phone, email, and chat
  • Strong computer literacy skills
  • Sense of Humor
  • Reliable mode of transportation
  • WHAT WE OFFER :

  • Competitive hourly pay with growth opportunities
  • Health, dental, vision insurance for full-time employees
  • Daily lunch reimbursement of up to CAD $13 for a 5+ hour work day
  • Stock options for full-time employees; this is an opportunity to be an owner of a rapidly growing tech-hospitality start-up
  • Travel credits for Sonders around the world. Love to travel? That's what we do!
  • Comprehensive training (learn about every aspect of the hospitality industry)
  • A high-energy, start-up environment with smart, positive coworkers
  • We are an equal opportunity employer and value diversity at our company. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, or disability status.

    Avec des milliers d'espaces magnifiques construits pour voyager et vivre, Sonder est en train de transformer l'avenir de l'hôtellerie.

    Chaque Sonder est sélectionné, conçu et entretenu dans un but bien précis ; il est personnalisé pour refléter l’ambiance de son quartier.

    Que votre séjour dure deux jours, deux mois ou deux ans, que ce soit dans un studio ou dans un appartement de six chambres, Sonder vous garantit une expérience unique mais constante.

    De plus, avec un service à la demande 24 heures sur 24, 7 jours sur 7, des draps impeccables et plus de 200 autres normes de qualité, nous allons encore plus loin pour loger les clients du monde entier.

    Sonder a démarré il y a un peu plus de quatre ans et compte maintenant des milliers d'espaces dans des villes du monde entier.

    Nous cherchons des personnes qui sauront régler les problèmes rencontrés par nos clients pour rejoindre notre équipe du service client et nous aider à traiter les demandes de réservation, à résoudre les problèmes des clients et à porter l'expérience client au niveau supérieur.

    Comme les demandes des clients arrivent à toute heure, nos spécialistes de l'expérience client sont chargés de parler directement avec les clients et de travailler en étroite collaboration avec nos équipes locales pour tenir notre promesse de marque et veiller à ce que les besoins de nos clients soient satisfaits.

    Si vous travaillez dur, avez de l'empathie, aimez cherchez des solutions et êtes prêt à vous lancer dans le monde des start-up, ce travail est fait pour vous.

    CHEZ SONDER, VOUS :

  • Serez le premier interlocuteur de tous nos clients par téléphone, e-mail et chat
  • Apprendrez les ficelles de notre entreprise de voyage afin de pouvoir répondre à toutes les questions des clients.
  • Gérerez l'intégralité du processus de réservation
  • Répondrez aux problèmes des clients et les résoudrez de façon constructive en temps opportun
  • Collaborerez avec nos équipes locales pour résoudre les problèmes sur le terrain et tenir informés nos clients régulièrement
  • CE QUE NOUS CHERCHONS :

  • Baccalaureat
  • Plus de 2 ans d'expérience au contact de la clientèle (vente au détail, centre de contact, industrie de la restauration, etc.)
  • Capacité d'adaptation dans un environnement à croissance rapide
  • Solides compétences en résolution de problèmes
  • Avenant et aimant parler aux autres par téléphone, e-mail et chat
  • Solides compétences en informatique
  • Sens de l'humour
  • Mode de transport fiable
  • CE QUE NOUS OFFRONS :

  • Une rémunération horaire compétitive avec des possibilités de croissance
  • Une assurance maladie, dentaire, vision pour les employés à temps plein
  • Un remboursement du déjeuner quotidien jusqu’à 13 CAD pour une journée de travail de 5 heures ou plus
  • Options d’achat d’actions pour les employés à temps plein ; il s’agit d’une opportunité d’être propriétaire d’une jeune entreprise de Tech hospitalisé en pleine croissance
  • Des crédits de voyage pour Sonders à travers le monde. Vous aimez voyager ? C’est ce que nous faisons !
  • Une formation complète (apprenez à connaître tous les aspects de l’industrie de l’accueil)
  • Un environnement de démarrage à haute énergie avec des collègues intelligents et positifs
  • Nous sommes un employeur garantissant l'égalité des chances et nous valorisons la diversité au sein de notre entreprise.

    Nous ne faisons pas de discrimination fondée sur la race, la religion, la couleur, la nationalité, le sexe, l'orientation sexuelle, l'âge, l'état civil, le statut d'ancien combattant ou d'handicapé

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