Coordonnateurtrice des Services Alimentaires (Dining Services Coordinator)
Sunrise Senior Living
Fontainebleau QC, CA
1d ago

JOB OVERVIEW

Sunrise est le meilleur endroit où j’ai jamais travaillé, tout simplement à cause des gens. Chez Sunrise, nous fournissons des soins de qualité dans un milieu qui ressemble à la maison.

Notre objectif est de faire ce qu’il y a de mieux pour les résidents et pour moi, c’est exceptionnel.

  • Chef Sunrise
  • Sunrise is the best place that I've ever worked, simply because of the people. We provide quality care in an environment that feels like home.

    Our focus is doing what’s right for the resident. For me, that’s a big breath of fresh air."

    ABOUT SUNRISE

    Sunrise Senior Living has championed quality of life in senior care for more than 30 years. We believe team members are our greatest resource and are looking for people who share our commitment to provide quality care for seniors and their families.

    It's no surprise that many of the world's leading experts in Senior Living entrust their career to Sunrise.At Sunrise, you will

    Make a Difference Every Day

    We are passionate about our mission to champion quality of life for all seniors. We deliver high-quality care with a personal touch and encourage our residents to enjoy life to the fullest.

    Be Part of a Uniquely Supportive Community

    The care-focused environment we create for residents extends to our team members. We offer programs, rewards, and benefits to help you live your best. Ignite Your Potential

    We believe potential has no limits. We offer best-in-class leadership development programs designed to grow our leaders.

    We are committed to helping our team members achieve their career goals.Apply today to learn why Sunrise Senior Living is a certified Great Place to Work®

    RESPONSIBILITIES & QUALIFICATIONS

    Le candidat embauché recevra une prime après 3 et 6 mois de service.

    Nos avantages

    Programme de vacances amélioré

    Assurances collectives après 90 jours

    Évaluation au rendement annuelle

    Poste 40 heures / semaine

    Expérience et atouts :

  • Au moins un an d'expérience en gestion de cuisine (horaires, budgets, approvisionnement, etc.);
  • Habileté à gérer plusieurs priorité et à déléguer;
  • Habileté à communiquer en anglais et en français;
  • Bon jugement, résolution de problèmes;
  • Bonne gestion du temps et des tâches;
  • Disponibilité et flexibilité;
  • Capacité d'utiliser les systèmes informatiques;
  • Grande patience et écoute;
  • Connaissance des régimes thérapeutiques;
  • Démontrer un grand respect face aux standards et politiques;
  • Être positif et énergique;
  • Capacité à gérer des budgets de main d'oeuvre, d'horaire, de nourritures et de fournitures;
  • Démontrer un bon leadership et avoir un comportement respectueux.
  • Formation en cuisine d'établissement un atout.

    Seules les personnes retenues seront contactées.

    Type d'emploi : Temps Plein, Permanent

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