English Speaking Customer Service Representative
Hiring Help
Montréal, QC, Canada
20h ago

Please note due to COVID-19 concerns, we are offering video interviews. There may also be a temporary period where upon hire you may work from home before commencing working in office.

About us :

We are Hiring Help, a recruitment services company who bridge the gap between companies looking to hire and applicants seeking a job in their field.

We specialize in the acquisition of qualified and skilled candidates to help our clients succeed in their businesses.

About the Hiring Company :

We are a large organization providing the best service on behalf of our incredible clients. Representing hundreds of companies including the largest companies in the country we strive to personalize service, customer care and technical care solutions.

About the Position :

We are seeking to add full-time permanent Call Centre Representatives to join our client's team to provide the best service to people all across the country.

We are seeking people who want to be the best and work for the best.

Hours :

This is a full-time role for five days a week. The two days off will be 2 consecutive days but will not necessarily be Saturday and Sunday.

  • They are hiring for two shifts : 7 am to 3 pm and 3 pm to 11 pm. This role is 38.5 hours a week of consistent work. This is not a temporary or contract position;
  • this is a permanent role.

    Languages :

    We are hiring for English only

    In this position, you will :

  • Provide top customer service to incoming calls from our client’s customers
  • Help people to resolve issues and leave their experience with us satisfied and feeling pleased with their experience
  • NO outbound calling or selling
  • Respond to inquiries via email, text, online chat or phone
  • Ideally, we are looking for applicants :

  • Speak clear fluent English
  • 6 months or more experience at a call centre or in customer service
  • Must love to help people and work to solve the questions, concerns and problems of our client’s customers
  • Must be able to work a full-time schedule of 5 days on, 2 days off
  • What we can offer you :

  • Full time employment with regular shifts
  • Health and dental benefits
  • Bonuses
  • Advancement opportunities to team leads and management
  • Overtime available, if desired
  • Our recruitment team will review all resumes and reach out to applicants who are qualified for the role.

    Good luck!

    Veuillez noter qu'en raison des préoccupations liées à COVID-19, nous proposons des interviews vidéo. Il peut également y avoir une période temporaire au cours de laquelle vous pouvez travailler à domicile avant de commencer à travailler.

    À propos de nous :

    Nous embauchons Help, une entreprise de services de recrutement qui comble le fossé entre les entreprises qui cherchent à embaucher et les candidats à la recherche d'un emploi dans leur domaine.

    Nous nous spécialisons dans l'acquisition de candidats qualifiés et qualifiés pour aider nos clients à réussir dans leur entreprise.

    À propos de la société d'embauche :

    Nous sommes une grande organisation offrant le meilleur service au nom de nos incroyables clients. Représentant des centaines d'entreprises, y compris les plus grandes entreprises du pays, nous nous efforçons de personnaliser les solutions de service, de service client et de service technique.

    À propos du poste :

    Nous cherchons à ajouter des représentants permanents à plein temps du centre d'appels pour se joindre à l'équipe de nos clients afin de fournir le meilleur service aux gens partout au pays.

    Nous recherchons des personnes qui veulent être les meilleures et travailler pour le mieux.

    Heures :

    Il s'agit d'un poste à temps plein cinq jours par semaine. Les deux jours de congé seront de 2 jours consécutifs mais ne seront pas nécessairement le samedi et le dimanche.

    Ils embauchent pour deux quarts de travail : de 7 h à 15 h et de 15 h à 23 h. Ce rôle correspond à 38,5 heures par semaine de travail constant.

    Ce n'est pas un poste temporaire ou contractuel; c'est un rôle permanent.

    Langues :

    Nous embauchons pour l'anglais seulement

    À ce poste, vous devrez :

  • Fournir le meilleur service client aux appels entrants des clients de nos clients
  • Aider les gens à résoudre les problèmes et à laisser leur expérience avec nous satisfaite et satisfaite de leur expérience
  • AUCUN appel sortant ou vente
  • Répondre aux demandes par e-mail, SMS, chat en ligne ou téléphone
  • Idéalement, nous recherchons des candidats :

  • Parlez clairement anglais courant
  • 6 mois ou plus d'expérience dans un centre d'appels ou en service à la clientèle
  • Doit aimer aider les gens et travailler pour résoudre les questions, préoccupations et problèmes des clients de nos clients
  • Doit pouvoir travailler à temps plein sur 5 jours, 2 jours de congé
  • Que pouvons-nous vous offrir :

  • Emploi à temps plein avec quarts réguliers
  • Prestations santé et dentaires
  • Bonus
  • Possibilités d'avancement pour les chefs d'équipe et la gestion
  • Heures supplémentaires disponibles, si vous le souhaitez
  • Notre équipe de recrutement examinera tous les CV et contactera les candidats qualifiés pour le poste.

    Bonne chance!

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