Directeur des Opérations/ Operations Manager
United Rentals
Saint-Laurent, QC
3d ago

À titre de directeur des opérations de la succursale, vous tirerez profit de vos compétences en leadership pour coordonner et diriger la prestation globale de services de qualité pour maximiser la productivité de la succursale.

De plus, vous travaillerez en étroite collaboration avec le directeur de la succursale pour vous assurer que les opérations sont effectuées de manière efficace et efficiente.

Si la perspective de faire passer votre carrière au niveau supérieur auprès d’une entreprise chef de file à l'échelle mondiale et de nous aider à assurer le succès et la croissance sans pareil de notre entreprise vous interpelle, United Rentals est l’employeur qu’il vous faut.

Exigences :

  • Diplôme d’études secondaires et permis de conduire valide avec dossier de conduite acceptable; baccalauréat préférable
  • 3 ans ou + d’expérience en ventes et opérations
  • Connaissances de base de l’équipement de location du domaine de la construction ou d’un secteur connexe
  • Solides aptitudes en leadership et capacité poussée à motiver les gens
  • Capacité à mener à bien plusieurs tâches en même temps
  • Compétences de base en informatique
  • United Rentals, inc. souscrit au principe d’égalité en matière d’emploi et encourage les femmes, les membres des minorités, les anciens combattants au statut protégé et les personnes présentant un handicap à postuler.

    As Operations Manager at United Rentals, you will leverage your leadership skills to coordinate and direct the overall delivery of quality service to maximize branch productivity.

    By working closely with the Branch Manager, you will ensure safety, world-class customer service and standard process compliance to ensure effective and efficient operations.

    If you are excited at the prospect of taking your career to the next level with a world leader and helping us drive continuing success and unparalleled growth, then United Rentals is the place to be.

    We’ll provide the tools, the technology and the support you need to do the job right. You’ll be proud of your employees and the work we all do in providing the equipment that helps build our communities.

    Additional duties include the following :

    Support Branch Manager in implementing actions to achieve financial objectives

    Assist the Branch Manager in ensuring compliance with all company policies

    Oversee sales efforts and business initiatives

    Responsible for performance management of direct staff including Inside Sales Reps, Drivers, and other staff as applicable

    Motivate, coach and train personnel

    Promote a culture of safety and discipline through leadership, exemplary personal compliance, accountability and communication

    Other duties assigned as needed

    Job Requirements :

    High School diploma; Bachelor's degree preferred

    3+ years of sales and operational experience

    Basic knowledge of the construction rental equipment industry or related

    Strong motivational and leadership skills

    Superior customer service, teamwork and verbal / written communication skills

    Proficient in Microsoft Office (particularly Excel)

    Valid driver's license with an acceptable record

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