Work at Home Bilingual French & English Customer Service, Tech Support, & Sales Representatives
Concentrix Catalyst
Gervais, QC, Saint
5d ago

Job Title :

Work at Home Bilingual French & English Customer Service, Tech Support, & Sales Representatives

Job Description

Job Title : Work at Home Bilingual French and English

Location : Canada - If you live near one of our call centers, you may be considered for on-site employment

Pay Range :

$17.00 - $21.00 per hour

WHAT’S IN IT FOR YOU?

  • A diverse, global organization full of intelligent, friendly people to bounce ideas off, learn from and grow with
  • Endless career opportunities and clear paths for career development
  • A competitive salary
  • Inclusive perks and benefits
  • Opportunity for monthly performance incentives
  • Work from the comfort of your home or on-site at one of our call centers
  • WHAT YOU WANT MATTERS TO US

    Think about making a check list with all the things that would make you feel good at work. Does your check list have meeting new people on it?

    How about being recognized and rewarded for doing great things? Maybe you pictured a place where you could have all these things while making a positive difference in people’s day.

    If so, Concentrix is a great place for you. Every day we spread positivity through others' lives through compassionate customer interactions and genuine problem solving with a human touch.

    Doing right by people is in our DNA because we believe a desire to be treated with care and respect is a universal part of the human experience.

    This philosophy drives everything we do and creates the framework for how we treat our customers and our staff.

    No matter your background or your years of experience, getting started or establishing your career path might seem challenging, but often the answer is much simpler than you think.

    We are looking for customer service experts, sales representatives, and technical support representatives.

    This role is the perfect opportunity for someone considering a career in customer services in industries such as automotive, technology, consumer electronics and more.

    QU’EST-CE QUE C’EST POUR VOUS?

  • Une organisation mondiale diversifiée de personnes intelligentes et amicales pour échanger des idées, apprendre et grandir.
  • Opportunités de carrière infinies et voies claires de développement de carrière
  • Un salaire compétitif, Avantages et avantages inclusifs Possibilité d'incitatifs mensuels à la performance
  • Travaillez dans le comfort de votre maison, ou sur place dans un de nos centres d'appels
  • CE QUE VOUS VOULEZ COMPTE POUR NOUS

    Pensez à faire une liste avec toutes les choses qui vous feraient du bien au travail. Votre liste de contrôle contient-elle des rencontres avec des nouvelles personnes ?

    Que diriez-vous d'être reconnu et récompensé pour avoir accompli des grandes choses ? Avez-vous imaginé un endroit où vous pourriez avoir toutes ces choses tout en faisant une différence positive dans la journée des gens.

    Si oui, Concentrix est un endroit idéal pour vous. Chaque jour, nous répandons la positivité dans la vie des autres grâce à des interactions client compatissantes et à une véritable résolution de problèmes avec une touche humaine.

  • Faire le bien par les gens est dans nos cœurs parce que nous croyons que le désir d'être traité avec soin et respect fait partie intégrante de l'
  • expérience humaine. Cette philosophie guide tout ce que nous faisons et crée le cadre de la façon dont nous traitons nos clients et notre personnel.

    Quels que soient vos antécédents ou vos années d'expérience, démarrer ou établir votre cheminement de carrière peut sembler difficile, mais la réponse est souvent beaucoup plus simple que vous ne le pensez.

    Nous recherchons des représentants experts du service a la clientele ,commerciaux et des représentants du support technique.

  • Ce rôle est l'opportunité idéale pour quelqu'un qui envisage une carrière dans les services à la clientèle dans des secteurs tels que l'
  • automobile, la technologie et l'électronique grand public.

    TO BECOME A PART OF OUR TEAM :

  • You must have a quiet, distraction-free location to work from in your residence.
  • Background check clearance
  • You must be Bilingual in both French and English (written and verbal)
  • You must possess a High School diploma or GED.
  • We provide the equipment. Desktop computer mouse keyboard and headset.
  • High-speed internet (satellite and wireless hotspots are
  • approved), both of which will be tested and retested as needed as part of the application process.

  • We are looking for candidates that have great customer service skills, are computer and internet savvy, and comfortable operating in several applications simultaneously.
  • Ability to acquire troubleshooting technical problem-solving skills.

  • We need you to be a people person who enjoys talking to and assisting others.
  • We prefer 7 days per week availability. Schedules vary and are discussed during the interview.
  • Experience / Skills : minimum of 6 months of customer service
  • Familiarity with iOS and or macOS, or comparable technology, is preferred
  • POUR FAIRE PARTIE DE NOTRE ÉQUIPE :

  • Vous devez disposer d'un endroit calme et sans distraction pour travailler dans votre résidence.
  • Autorisation de vérification des antécédents
  • Vous devez être bilingue en français et en anglais (écrit et parlé)
  • Vous devez posséder un diplôme d'études secondaires ou GED.
  • Nous fournissons l’Equipment. Clavier, casque, le souris et un ordinateur de bureau.
  • Internet a haute vitesse ( les points d'accès par satellite et sans fil ne sont pas approuvés ), qui seront tous deux testés et retentés au besoin dans le cadre du processus de candidature.
  • Nous recherchons des candidats qui ont d'excellentes compétences en service à la clientèle, qui maîtrisent l'informatique et Internet et qui sont à l'
  • aise d'utiliser plusieurs applications simultanément. Capacité à acquérir des compétences en résolution de problèmes techniques de dépannage.

    Expérience / Compétences : minimum 6 mois de service clientèleNous sommes ouverts sept jours sur sept et aimerions quelqu'un de flexible

    CALL US HOME :

    If you find yourself smiling right now and this feels like the perfect next step in your career, we want to hear from you! Apply today and find out why 290,000+ people around the globe choose to call Concentrix home.

    Concentrix is an award-winning global CX solutions company who creates amazing experiences for the world’s best brands and their customers.

    We’re an ambitious team of innovators, risk-takers, and game-changers : the kind of folks who thrive on solving complex problems.

  • Concentrix is an equal opportunity employer and complies with all fair employment practice laws. We are committed to providing a workplace free from unlawful discrimination and harassment and prohibit the same against employees, applicants, or other covered person by co-workers, supervisors, managers, or third parties based on a person'
  • s race, color, religion, creed, sexual orientation, gender identity, national origin, ancestry, age, veteran status, disability unrelated to job requirements, ethnicity, genetic information, military service, union membership, political affiliation, marital status, pregnancy or other protected status.

    APPELEZ-NOUS À LA MAISON :

  • Si vous vous retrouvez à sourire en ce moment et que cela ressemble à la prochaine étape parfaite de votre carrière, nous voulons avoir de vos nouvelles ! Postulez dès aujourd'
  • hui et découvrez pourquoi plus de 290 000 personnes dans le monde choisissent d'appeler Concentrix chez eux.

    Concentrix est une société mondiale de solutions CX primée qui crée des expériences incroyables pour les meilleures marques du monde et leurs clients.

  • Nous sommes une équipe ambitieuse d'innovateurs, de preneurs de risques et de changeurs de jeu : le genre de personnes qui s'
  • épanouissent dans la résolution de problèmes complexes.

    Concentrix est un employeur garantissant l'égalité des chances et respecte toutes les lois sur les pratiques d'emploi équitables.

  • Nous nous engageons à fournir un lieu de travail exempt de discrimination et de harcèlement illégaux et à interdire la même chose aux employés, candidats ou autres personnes couvertes par des collègues, des superviseurs, des gestionnaires ou des tiers en fonction de la race, de la couleur, de la religion, de la croyance, orientation sexuelle, identité de genre, origine nationale, ascendance, âge, statut d'
  • ancien combattant, handicap non lié aux exigences de l'emploi, origine ethnique, informations génétiques, service militaire, appartenance syndicale, affiliation politique, état civil, grossesse ou autre statut protégé.

    Learn more :

    Concentrix on Facebook Concentrix on Instagram www.concentrix.com

    The above statements are intended to describe the general nature and level of work being performed by individuals assigned to this position.

    These are not intended to be a comprehensive list of all responsibilities, duties, skills, or

    Location :

    CAN, ON, Work-at-Home

    Language Requirements :

    Time Type :

    Report this job
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Apply
    My Email
    By clicking on "Continue", I give neuvoo consent to process my data and to send me email alerts, as detailed in neuvoo's Privacy Policy . I may withdraw my consent or unsubscribe at any time.
    Continue
    Application form